2010/11/30

måndag gör jag ingenting, tisdag ser jag mig omkring

















i don't wanna close my eyes, i don't want to fall asleep cause i miss you baby
alla gör ju misstag, alla är ju värd en till chans, om jag inte redan gjort bort den chansen.
det är ju med dig som jag haft dom underbaraste stunderna, kan det inte fortsätta nu?



blev plugg med ida och johanna ikväll, lite iaf. :)
mest tjejprat och mys med popcorn å godis. men det är ju tanken som räknas!

nu ska jag försöka lägga mig och sova. är otroligt grym på att komma försent till skolan
och de är ju som lite mindre bra har jag fått lära mig :P
pappsen sitter å är impad över att jag inte kollar på tangenterna då jag skriver, lite söt är han ändå min far. :')

1 kommentar:

  1. försök att göra nånting åt saken då.
    (vet nu inte om de är om mej men aja..)

    SvaraRadera