2010/12/26

baba bababababbabaaaaa









halloj! nu ha jul vart å ja fick väl helt ooook grejer. plattång, krustång å sånt i ett. 1400, parfym, lotions, strumpor, presentkort. typ? BAKISTABLETTER, bögälskling. menmen. och sen små saker.
bara mamsens julklappar kvar nu! på jul, så klev ja upp, duscha, skyndade mig å göra mig iordning, drog mittimot till mona parents, åt gröt, fick lite julklappar. sen drog vi till farmor, julmat, mer klappar, mys. sen såpå kvällen åkte jag upp till pålgård till älskling å hans familj å hans släkt, fikade ännu mera så magen sprack. men där va de oxå mys!

sen så for vi hemåt till honom, dom öppnade sina klappar och jag satt å kolla på, haha. vi gick å myste, sen så somna vi och sov till halv två igår. asskönt å vakna pigg förengångskull.

igår for vi upp till jon och va med honom och matthias, tv, film, kort, prat. sen for matthias, och jag å oscar hade ju ingen skjuts hem, så vi va tvungen å vänta tiss jim skulle komma från hotelle, dryyygt. men de gick de å, vid fyra var vi hemma och somnade inte förns 5.

ikväll ska jag vara med johanna, väntar endast på maten nu så ja slipper gå hungrig. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar