2014/03/02

Vår kärlek är bäst

Vet egentligen inte varför jag lägger upp den här bilden. Det var Oscar som snapade den tidigare idag och jag blev så himla glad bara. Har inget behov av att visa eller berätta för er som kikar in här hur underbar Oscar är mot mig, men ändå vill jag det på något sett. Det är sjukt hur kär och lycklig jag är med honom. Jag vill leva med han tills vi båda dör och jag hoppas att det blir så. Helt sjukt att jag kan säga så och verkligen känna att det ÄR så fast jag är så pass ung. Jag älskar honom tusen varv runt jorden och tillbaka och jag vet att vår framtid tillsammans kommer fortsätta vara minst lika bra, för tillsammans klarar vi allt. ♡ Saknar honom enormt mycket nu när vi är ca 50 mil ifrån varandra. Men efter ett godnattsamtal känns det lite bättre. Puss på min fina man

Haha och det ska stå fille, inte fulle. Katten heter ju fille :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar