2011/03/30

de känns bra nu

hallådärköpblåbär. premiären gick.. okej. :) lite missförstånd med ljuset så de sög. är trött som ett as nu. funderar på att lägga mig och vila. har trots allt en föreställning ikväll oxå som jag bör orka med. + imornbitti och imornkväll. själv tycker ja att de räckt med en enda... älskling ska kolla ikväll, fanråå. kommer va nervös :P har endast suttit vid den hära datan hela dagen sen ja kom hem från brödbiten med mamma. det är ganska mysigt att ha hon på lite besök å så nu. :) pratade med anna schönning förut idag oxå, fick vg på nationella i NO! känns gött. om ja fortsätter lika så får ja tillbaka mitt VG i NO som jag hade i åttan. :) iaf så sitter jag och försöker göra klart mitt hemprov i genetik. men det är så otroligt tråkigt nu, dom två sär uppgifterna jag har kvar så ni ska bara veta.. jaja, har en säng alldeles bakom mig. snart ligger jag där med slutna ögon, i promise! saknar min boY breve bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar