2011/03/08

deep down in you, like a shadow from the past.

hejhej :)

ligger hemma hos älskling medan han är i garaget å grejar.
har fetaste mensvärken + huvudvärk. no good. men alvedonen börjar väl värka snart kan jag ju få hoppas. blev en lugn kväll igår, var bara hemma. somnade tidigt = vaknade tidigt -.- -.- -.- -.- halv nio var jag klar vaken. känns som jag har varit vaken minst 10 timmar nu, fast klockan bara är halv 1 :P

få se va vi ska göra idag. oscar berätta att marcus köpt nån bil så vi kanske träffar han senare.
det är skönt med lov, men det finns som ändå ingenting att göra. de är redan tisdag och snart börjar skolan igen känns det som. :)

var ju i östersund igår, med sofie morsa och sofie. det va riktigt trevligt! fick hem lite grejer och det är absolut inte fel ;) sen fick jag träffa sofiepropp oxå det är inte heller fel :) bruden bor ju i stan i veckan satt.

tycker att det ska hända något riktigt roligt i hammarn snart... blir så less på att bo här ibland. men samtidigt är de ju skönt osv. tror vi skulle åka till sundsvall i veckan å gå på bio och bowla nån dag i veckan med oscars familj, eller om vi väntar till linnea kommer hem? ja jag vet inte. :P

har mest bara tråkigt just nu. kom på förut idag att jag skulle ha tagit hem ett hk-papper från skolan så jag kunna gjort dom där frågorna, men dom glömde jag ofcourrrrse.

sitter och lyssnar på takida, underbara musik. <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar