2011/05/04

halloj

sitter och skriver ett arbete om hasch, inte spec intressant ändå. haha..
slutar snart så ja kände inte för att göra något mera vettigt.

känns otroligt drygt med skola just nu så ja vet inte vad. är as hungrig oxå. så just nu suger typ livet. vi har bild sen oxå, och jag har såklart glömt de jag skulle ta med hemifrån, så jag får nog skaffa en ny idé om min 3D gubbe...

iaf så är det super fint väder idag, iaf så va det de imorse, så varför skulle det inte vara det nu.. ?
ska fråga oscar om vi ska jobba i eftermiddag, så vi får det gjort. :)
har ju varit å kratta å städa på två ställen, å tjäna lite pengar. aldrig fel tycker jag..
men jajjjja, nu ska jag stänga av datorn. hasch är inte min grej, men ska va klar nästa timme, kulliv! HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar