2011/05/29


två årsen nu.





förra året




förrå året







förra året



blogspot ha haft DAMP så ja va tvungen å verifiera kontot igen typ..

jaja. 40 års festen va helt okej, kallt va det med de va kul å se alla fulla å glada!

somnade runt 12 inatt och vaknade halv tio då sabbi, shona, larsa å morfar åkte hem igen.

klev upp och blev så irriterad på mitt hår, så då bad jag mamma toppa det påengång, så hon klippte två cm å nu är de redan fräschare, men måste klippa mig hos en frisör, men de gör jag efter skolavslutningen, dör ju om de skulle bli fult. haha..

har inhandlat en jeansjacka i fredags till skolavslutningen, den är fin. så nu fattas bara skorna!klockan 16.45 börjar min bussresa till sundsvall å min underbara älskling. har saknat honom som en kossa. I'm breathless without you my loooove

nu ska jag, torka håret efter mitt skönare bad och göra mig iordning, städa ihop, packa å greja. :)



SÅ VI HÖRS NÄR VI HÖRS!

1 kommentar: