2011/06/27

är kär uppöver öronen

ca en månadsen ja skrev nu, eheh

nu vart de helt plötsligt sommarlov, sommarjobb och förtillfället alldeles för varma dagar för att lära 6åriga tjejer att spela fotboll, men va gör man inte för lite cash, så ja finally får åka å köpa min fina fååån på fredag som ja ha kikat ut i en vecka nu typ å är typ störtkär. haha ne men ja hoppas den fyller min förväntningar. :)



snygging ;););)


annars så rullar dagarna på.. älskling åkte ifrån mig imorse :( efter en vecka här med mig(lycklig tjej) nu är de bara tre dagar å sen helt plötsligt fredag, å då drar jag hem efter ja jobbat klart, är min tanke iaf. annars blir de på lördag. OCH DÅ ÄRE JU CROUISING! känns så jävla kul om ja få uttrycka mig så..


Sen nästa helg så är det gatufesten, då ska jag och sofie tjuva älsklings lägenhet å kolla på veronica maggio å alla andra fräningar. Ne men oscar ska oxå med och jag hoppas det bli kalaskung det oxå. vilket jag antar :) bara att hoppas på att vädret håller sig som det är nu.


iaf så är jag världens gladaste tjej med världens underbaraste pojkvän som jag älskar mest av allt på hela jorden punktslut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar