2014/02/08

Lördag

Hej och hå. Idag är det lördag och jag sitter i vår underbara säng i lägenheten och borde ta tag i livet och göra en svenskuppgift som ska in på måndag kväll, skulle varit väldigt skönt om den fick bli klar i helgen då jag har en jävla skituppgift som ska in på tisdag kväll. Lite less skolan de här senaste två veckorna, har varit sjukt mycket som ska in varje vecka..

Iallafall så jobbar Oscar, önskar dock han var hemma istället, hade varit mysigt. Älskar att umgås med min babe på helgerna, det är en helt annan sak än veckodagar då man alltid är lite boring liksom. Han jobbar till 18, så vi får se var vi gör sen. Idag har vi varit tillsammans 3 år och 7 månader! Igår kväll pratade han om vi kanske skulle gå på bio sen ikväll, får se om han fortfarande är inne på det när han kommer hem. Visserligen tror jag inte han tänkte på att det var vår "månadsdag" när han började snacka om bio men det hade ju vart mys ;-). Annars då? Jag åt bananpannkakor idag för första gången och blev chockad över hur gott det faktiskt var?? Tog två ägg, en banan och ½ tesked vaniljsocker och mixade ihop det innan jag stekte dem. Blev två stycken, alldeles lagom då de var mer mättande än vanliga pannkakor. Dessutom vart jag inte "svullen" som man blir av vanlig pannkaka, så tummen upp för bananpannkaka!

Igår åkte vi fram och tillbaka till hammarn för O skulle fixa en sak på sin bil han ska sälja, jag åkte hem till pappa och hängde där till vi åkte tillbaka, det var mysigt att vara där även fast jag mestadels gjorde klart naturuppgiften som skulle in 23.59. Beställde mig ett par mjukisbyxor förra helgen från junkyard som jag skickade till pappa då, så jag hämtade även dem då. I love them!! Hehe, nej men alltså jag älskar egentligen att ha mjukisar men hatar sjukkänslan jag får av att ha på mig det, så när jag såg dessa blev jag happy och tyckte dem skulle bli mina på direkten. =))) Så dessa godingar pryder mina ben idag!

Blev ännu gladare när de satt typ lika bra på mig som på modellen, hatar typ att beställa i vanliga fall då inget ser bra ut på mig hehehe, men dessa passade som tur var.

Nej men nuuuu va..... Var längesedan jag skrev ett sånt här långt inlägg.. Haha, orkar inte blogga men just idag gör jag vad som helst istället för att skriva en talanalys så då går det snabbt med fingarna över tangenterna här inne på blöggen. Men nu har jag ingen ursäkt till att vänta längre. Det är bara att trycka på play på youtube! Ska analyser ett tal som Nelson Mandela höll efter han släppts från fängelset så det är faktiskt ett bra tal, men resten hade jag gärna skippat! PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar