2014/01/31

This is how we roll

Hejsan i stugorna.

Ligger i sängen hos mamma utan min älskling och ska sova. Imorgon ska jag upp i tid för vi ska iväg och jobba (städa) innan jag börjar jobba på bion kl 14. Kollade på paranormal activity the marked ones ikväll, den var inge bra. Menmen nu har jag sett den iallafall. :-)

Den här veckan har varit sisådär. Men efter en sväng till Hammarn kändes det lite bättre iallafall. Nya tag på måndag (och en mindre kul uppgift som måste in på tisdag kväll...... orka) och sen är det snart helg igen och då är jag ledig. Hoppas min älskling också är ledig så vi kan åka till pappa. Jaja egentligen är jag svintrött men vill typ inte sova. Önskar jag kunde (orkade) vara vaken till halv två då Oscar kommer hem från jobbet och jag kan prata med han i telefon haha.. miss him ♡ Nu blev det struntprat. Vi hörs typ någon gång istället får ni en bild från jubileumsmiddagen med Nti innan jul, det var roligt! Magdalena i min klass är det som tagit bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar