2014/01/14

Kan inte sova..

Lyssnar på min snarkande pojkvän och funderar lite över livet.

Idag gick jag hem från skolan kl 17, helt sjukt. Dock frivilligt, stannade kvar och fick hjälp av en underbar lärare med gymnasiearbetet, min bok alltså. Det går framåt :-) mycket jobb kvar men har några månader på mig så! Skulle säga att jag nästan är halvvägs så det känns bra. När jag sen gick hem höll jag typ på att förfrysa mig för det var snorkallt ute. Ogillar dig vinter!

Nellie är sjuk, men det hindrar mig inte från att terra henne med mitt tjat om livet och skolan, haha. Ringde henne och en och en halvtimme senare lade vi på :-P sjukt vad man har saker att prata om? Aja det är bara roligt! Jag åt en omelett till middag, skissade lite på framsida/baksida till boken och sen vid 20 kom älsko hem från jobbet och då blev det fika! Kvällsfika-tiden är den bästa tiden på dygnet enligt mig haha .. Jaja, nu har jag inget att säga här. Måste sova, så jag inte försover mig imorgon också!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar