2014/01/07

Bra dag

Första skoldagen är avklarad och jag överlevde! Det gick bra, såklart :) Hade inte någon ångest eller såå satt! När jag kom hem kollade jag och Oscar på Pearl harbor, jag hade inte sett den, men den får bra betyg från mig!

Efter middagen som bestod av lövbiff och egna klyftpotatisar med sallad ringde jag till trudes och bokade klipptid, kl 19! Var så jävla skönt å klippa av de slitna. Klippte även upp håret en del så de är mycket mer liv i det, blev skit nöjd och de är väl huvudsaken. Hon som klippte mig skällde nästan ut mig (haha) när jag sa att jag använde sunsilk shampoo.............. ops :P Så nu har jag köpt snordyrt shampoo och balsam från Paul mitchell som ska vara de bästa och lyxigaste man ba mmmmm hoppas de med tanke på priset =)) / Hej har aldrig köpt dyrt shampoo förut, är van dollar store 20 kr.

Nej men de ska bli spännande! Och som hon sa, jag använder inga andra produkter till mitt hår så jag borde satsa på riktiga basprodukter då. Nu när jag tänker efter var hon sjukt bra på att sälja??? Haha jaja det blir nog bra :)

Dålig bild på håret men whatever! Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar