2014/01/24

Godmorgon

Idag är jag ledig. Otroligt skönt eftersom jag slipper gå ut i kylan. -23 grader är det. Så kallt har vi inte haft i Sundsvall den här vintern, kallaste vi haft va liksom -18 innan jul så jag kommer inte ihåg hur riktig kyla känns. Och jag vill inte veta heller! Dock tycker jag synd om Oscar, han jobbar idag och ska stå i hamnen hela dagen, utomhus! Fy fan jag skulle strejkat. Tur dom har fått bra kläder från jobbet men jag klev upp med han imorse och klädde på han ordentligt från topp till tå :) Haha min lilla bebis är han ju ♡ Förhoppningsvis jobbar han bara till 16 idag.

Jag ska iallafall försöka somna om nu, sen måste jag plocka in tvätten på dess plats. Var alldeles för trött för det när vi var klar i tvättstugan vid 22.30 igår. Jaja, sov gott Fanny, tack Fanny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar