2014/01/13

Skitmorgon

Försov mig så missade första lektionen. Det är för mig en gåta hur man kan sova utan att höra tre alarm? Har iallafall glömt bort att jag hört dom.. irriterande. Går dit till lunchen istället å äter och är med eftermiddagen. Går faktiskt till tre idag så hinner med två lektioner ändå!

Helgen har varit skön. Vi stannade i Sundsvall och gjorde ingenting haha, i lördags tog vi en 40 minuters promenad till Ica fram och tillbaka för att köpa hem frukost och lite gotta, glodde på film resten av kvällen, igår gjorde vi klart i hallen (har målat garderoberna och bytt handtag, innan var de gamla å fula nu är de nya och fina som sitter där) och sen hände det inte så mycket. Jag fick liteee plugg gjort igår också, det var bra. Dessa helger kan jag vänja mig vid.

Jaja, ny vecka! Haha bjuder en awesome bild på nellies jobb hon gör till utställningen. Kommer bli så coolt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar