2014/01/28

Efterrätttt

Eller typ "blev inte så mätt på middagen så jag måste fortsätta äta". Ett tomt kylskåp resulterar i en tråkig middag så jag blev inte så mätt som jag behövde. Men tur det fanns frukt i fruktkorgen då! Tycker förresten det är mycket enklare och godare att äta frukt när jag skär upp det och äter med mina majskolvspinnar.

Älsklingpälskling sover och jag kollar på äntligen hemma som går på fyran och käkar frukt då. Idag hade jag ett stort prov i religion men det lönar sig att plugga tydligen och jag var nöjd då jag lämnade in svaren så det var skönt. Bara hoppas att magkänslan stämmer sen när jag får tillbaka provet ;) Efter provet fick vi sluta och jag gick direkt hem och glodde på tv med datorn i knät och sen plockade jag lite här hemma innan loverboy kom hem från jobbet! Skön eftermiddag. När Oscar vaknat och jag orkat duscha ska vi ta en kvällstur till Maxi/Willys, vi måste storhandla ..... Ni vet sånt som man alltid har hemma typ margarin, smör, ost, hårdmackor,  makaroner, wok, kött/kyckling/korv som gör att det går att äta något vettigt när man är hungrig, ALLT sånt är Slut så det är bara att tjoffa fram bankomatkortet sen å se det länsas/lensas (?). Känns mindre kul även fast det är lovely efteråt och det finns massa goda saker att välja mellan!

Jaja nu ska jag sluta struntprata och bara viiiila och njuta av tanken att jag inte behöver plugga förrän imorgon! Wiho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar