2010/07/28

HEMLÄNGTAN ÄR STOR

hej - fem årsen sist, najs.
nej men jag rullasr fram å tebaks i antingen bilar, bussar eller tåg. just nu är jag hos mina kusiner! spelar wii. fast bara sabbi å nanna som är hemma. men mys ändå :)

linn och jag har ju varit i sthlm förra vecka, de va kung! grönan och vilsen i stan. najs.
men tur att hon hade lokalsinne, vilket jag absolut inte har. hittar fan inte ens ti bilen från ica, okej överdrev. men ni fattar. iaf. de va as mys och vi gick med dennis! galna karusells och fint väder, prima! sen i tordags så for vi hem till edsbyn över helgen då det var persmässan. där vi dansade asset av oss till massa disco med fina brudar och grabbar! och äckel turkar som tog en på röven och va för nära och äckel! då räddade iaf august mig, fortfarande tacksam. :P
sen på söndagen blåste jag mamma och robert ner till sthlm igen - och linn åkte hem :( saknar hon! iaf. då åkte vi å hälsa på mammas kompis och sen åkte vi till mormor och morfar och mötte upp postkodmiljonären folket! de va pinsamt. sen så vart vi filmade och gick å överraskade morfar med 3 checkar! 416 tusen kr - whoooooop. aldrig fel :p bara å hoppas på en utlandsresa nurå!? så för er som är intresserade och inte är på yran på fredag, är jag på tv kl 20 på 4an. fyfan, funderar starkt på att inte kolla..

och sen så har jag varit ti jakan, köpte linne å cardigan. men sparar pengarna till göteborg! igår var vi på kolmården! de va ganska så kul, men ont i benen och fötterna typ efter hela dagen. så då varte bara segt på slutet. men jag gick en höghöjdsbana! 10 m upp i luften var jag och balansera på såna där rep, stegar, gungor, linbana, stockar och sånt. hade bara en livlina eller va det heter. det va as kul! robert gick bara 5 den fjanten :D kom hem runt halv nio på kvällen och klev upp 6 på morgonen då. snacka om heldag!

och idag så har jag varit och spelat minigolf - värdelöst. önskar verkligen jag hade nå jävlajävla tålamod. sen så spelade vi freesbee ( stavning!? :o ) golf. alltså, man va i lag, och sen så kastade man freesbeen i korgar mitt ute i skogen, lite kul vare iaf. :) sen for vi hem och käka wook och sedan hit! imorn är det sista dagen, då vet jag inte vad vi ska hitta på .. jag köpte iaf två filmer idag så kanske blir att titta på nån av dom. är ju inte så fint väder. fast igår vare okej..
på fredag morgon sticker vi till göteborg! där ska jag shoppa gärnet!!!!!!!!!!! haha. gå på liseberg, nå universum. och åka paddan! hoppas att allt blir kult! ska bo hos mamma kompis. :)

jajjjjja. nu ska jag dra vidare och va social med kusinerna. antar att vi snart ska åka hem. är trött och har ont i ryggen :P

LINAAAAAAAAA! JAG LÄNGTAR TILL DEN 16e AUGUSTIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

jag älskar min oscar.
och saknar alla brudar hemma i edsbyn å hammarn!

1 kommentar: