2010/07/11

kan man ångra det som man inte ångrade då?

duschen väntar med ju

tjapp!

min ögon svider för jag är a s trött. men ska ändå städa klart mitt rum. började igår, men då fick jag skäll av min polers att de va fel å städa på en lördaglkväll - sant. ;pPppPPp

så jag gav upp och jag och lina drog till linn och johanna där dom hade grillat. så vi satt och prata. och sen drog vi ut och träffade massor med folk! åkte lite bil och sedan satt vi utanför anneli.
sen gick jag och johanna och träffa jon och oscar. och sen drog jag hem, typ runt halv 1 och då följde oscar med. men han for hem typ vid 1 .. sen så gick jag ut igen. och va med linn, korven, john, stefan, anneli och frida typ. men jag och linn kom till mig typ halv tre. då vi fika, och somna!

sen igår så va jag ju på traktorrace med lina och anneli. stekhett, fast helt okej annars :)
lite kul å se gräsklipparracet :P

städa klart vare. sen ska jag vara med älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar