2010/07/12

me and some guys from school

stejkt

lina + vattenmelon + bada + sol = sommar
tjaop!

har varit med lina hela dagen! vi har varit och badat i öratjärn! sjukt skönt! :)
måste ju ha blive brun tillochmed. hoppas jag. haha x(

iaf. åkte till henne runt 1. och vaknade halv 12, men då kollade jag klart på lejonkungen - världens sötaste film men de vet ni ju

sen badade vi hela dagen och lekte i vattnet då alla småbarn kollade typ på. då kände jag mej töntig.......... :P men ändå. kul vare så!

sen åkte vi hem till lina efter typ 3-4 timmar och satt och prata och käka middag. och sedan ner på skolan, där vi hämtade plastpåsar eftersom vi ska sälja inför klasskassan och nu sitter jag här.
ska typ fräscha upp mig på nå vänster. har fått babyolja i mitt hår så de ser ut som att det fortfarande äe blött- bokstavligen :P mindre nice. menmen.

ska till sundsvall imorn och bada på det dära nya badhuset eller renoverade eller vare är med linn iaf. ska bli sjukt kul, hoppas jag :D

TILLÄGNAT LINA : 16:e aug 16:e aug 16:e aug 16:e aug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fyfan, jag kan inte bärga mig! :D och inte tänker jag berätta för nån jivel heller vad som sker. :D:D:D


2 kommentarer:

  1. sv: ja de är sant, men vem sa att du skulle testa å klicka ur den där rutan då????? jo, JAG! hehehehh :p

    SvaraRadera