2010/10/19

jag vill att du håller om mig hela livet, bara så som du kan.

hellu, sitter hos min fina pojkvän och han är förtillfället ute i garaget. han skulle byta däck, så ja få roa mig på andra vis.

idag på skolan så sög det snopp, dagen va långsam och allmänt tråkig, som vanligt.
men sista lektionen så gick det faktiskt bra. för engångsskull. det var på energin. så nu är jag nästa stolt över mig själv :)

men sen efter skolan drog jag hem och fika, hämta saker och for till oscar. vi har inte hunnit gjort mycket, de va mat nästan precis då jag kom. så vi åt och satt mest å slöa, satte på en film, och båda tvärslockna en halvtimme typ. vaknade. satt å prata å gjorde mest ingenting. ut i garaget, satt och va trevligt sällskap och lyssna på musik. sedan for vi ner på hammarn, hämta lite grejer. och nu är jag här.
ganska tråkig dag egentligen, men allting går fortare då jag är med oscar så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar