2010/10/05

where do you go when you're lonley?

hallådär, blev hemma idag. vaknade och mådde inge bra. så jag sov till 2. skönt.
har läxa och göra nu, sen ska jag städa rummet. och om jag får för pappsen så ska jag på thaiboxningsträningen ikväll. va ju inte dit förra veckan eftersom att ja va sjuk. helt galet vad jobbiga dom träningarna är, om ni undra ;P

linn sov hos mig inatt. mysan, så vi pratade massa och om sånt skit som bara linn förstår. men hon drog iaf på skolan imorse hon.
vi gick till ida igår oxå, satt och kollade igenom gymnasium och så eftersom att syon va på skolan, så fick vi en katalog. så jag tror jag vet vad jag ska söka nu.
Estetik media som första handsval. ( det hette nå liknande iaf :P )
sen bygg anläggnings fordon som andra handsval. jag trodde de inte ens om mig själv, men de verka typ as coolt. men måste läsa lite mera om det å så, innan jag bestämmer, är ju iaf två månader kvar tills vi ska välja :P

aamen, få se vad jag gör härnäst. läxa eller rummet? ..............

hörs huj

2 kommentarer: