2010/10/22

tanken har väl snuddat mig, men aldrig att den nuddat mig

hallådär.
nu är jag i edsbyn, mys ändå. är grymt otroligt jävla trött bara.
kom hit vid halv tio ungefär.
längtar tills imorgon då jag ska få vara med alla mina brudar som jag saknat otroligt mycket alltså! sak bli super kul. mamma ska på fest och robert skicka vi iväg till en polers, så vi få se vad som hitts på, kul blir det säkerligen!

dagen har varit förjävlig.
men tur jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar mest av allt.
gud vad jag kommer sakna min oscar. men han kommer kanske upp några dagar på lovet och åker hem då jag far hem. så jag får hoppas innerligt på det. :)
______________________________________________


det handlar inte om att du tvekar
utan om du tvekar
och jag vet då fortfarande inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar