2011/01/11

baby you're a firework


skulle egentligen åka hem idag. men hade lite feber inatt, strax under 38. men sov och trodde det skulle bli bättre, men då jag vaknade imorse vid 6 då mamma väckte mig så hade jag över 39 å ont i huve å halsen som fan.


kunde inte somna om, så kollade på film å pratade med älskling ett tag. oxå ringde vi ti doktorn, så fick tid där, men de va inte halsfluss som jag trodde. har aaaas ont i halsen! :( men fick råd att gurgla salt vatten... men de kan dom nog glömma, för det är så otroligt snuskigt.


jajja, mår lite bättre nu och iprenen har sänkt febern så ja önskar vi kunde åka nu istället. men de verkar inte som det..... kollade iaf på skolan här i byn igår, den va väldigt fin, men vet inte om det är något för mig. men ja vet inte. hatar att vi behöver välja senast 1 feb... beslutångest. men jag vill ju gå media. men vart?



ska dricka lunch nu, haha nyponsoppa, har inte ätit sen igårkväll, så är lagomt hungrig.


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar