2011/01/09

there was a time, a long long time ago

lyssnar på sådan musik jag inte brukar, funderar och kollar runt.

borde börja på min årskrönika, lyckan att jag inte ska på skolan förren på torsdag eftersom jag är hos mamma. annars hade ju skolan lätt kunna glömt att få en sådan utav mig är en sak som är säkert .. vi ska skriva om 25 saker alltså, 5x5 olika grejer. spännande. den får jag nog göra på tisdag kväll, för imorn ska jag till malin, kl 18 ska jag till en massagegubbe som ska försöka kolla på min rygg å så. förhelvete va ont ja ha där. på kvällen ska jag mysa med saga, sen ska jag vara med denise något oxå, + att jag ska kolla på skolan här i edsbyn tisdag och onsdag.
tidsproblem ja hej!

kom ju till mamma i onsdags, utan oscar för han skulle ju först inte med. men sen på torsdagen kom han krypande som en hund på tåget till mig. he-he.. närå :) men då fick jag endast en halv plats i min sängen, och det gjorde mig ingenting alls! på kvällen va vi upp till kyrkan med alla brudar ( stackars oscar ) å vi gjorde väl inge spec. kom hem vid 2, somnade och sedan på fredagen blev det pizza till middag och sedan saw 3D på bio, USCH säger jag bara, inte okej film. men den va ändå helt okej, förutom som saga sa '' det kastades ju inälver och armar mot mig hela tiden'' så va den frän att se. igår så vaknade vi vid 1. kollade på en annan bio Dumma mej, animerad 3D, rätt så rolig den oxå, fast den kändes ändå mest som ett tidsfördriv :P på kvällen blev det popcorn å chips mys. idag hann vi bara sova, vakna, oscar packade och sen beställde vi hem varsin pizza av en turk som inte förstod ett jävla ord på svenska... . följde med honom till bussen å sen dess har jag varit själv :( var super mysit att han kom iallafall!

fåse va som hitts på nu....... absolut inge trött med tanke på att jag har vänt på dygnet sen förra veckan, skitliv!

pusshej slash galentjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar