2011/01/21

welcome to my silly life.

tjosan, sitter i oscars lägenhet medan han är på skolan å ha nyss laga mat. eller iaf tortellini! värmde bara skinksåsen, super gott äre! lyssnar på musik å gör inge vidare spec.

är ju hur eftersom att jag ska kolla på skola idag, NTI en friskola, skolan är liten och mitt i stan. så få väl se :) skulle ha kollat på jb egentligen men fanns ingen tid efter tre, efter som att oscar följer med mig efter han ha slutat. ha iaf bestämt mig att det blir estetik-media jag söker :) hoppas bara ja kommer in!

åkte ju in igår kväll typ. så vi va bara ute och gick och oscar visa mig sundsvall lite mer och vi kollade vart skolorna låg. kom sedan hem å la oss men somnade rätt sent. skönt med sovmorgon, men de sket sig ju, kunde inte somna om då han gått på skolan jäla skit.

på måndag ska ju jag och johanna oxå in hit och kolla på hedbergska skolan, den verkar oxå asfin. så vi få väl se. och på tisdag åker jag och lina till östersund. har redan varit i edsbyn å kolla, så jag har ju nåra valmöjligheter iaf, för vi ska fan välja exakt om en vecka :( skit. men vad de än blir blir det nog bra får ja hoppas!

fan gjorde alldeles för mycket mat känner jag.
jaja, ska väl typ diska å sånt och sedan packa. vi måste ju skynda oss lite på skolan, för bussen går hem halv fem :) och ikväll blir till dennis på filmkväll med alla underbaringar.

pusstjo

1 kommentar: