2011/04/04

it'a getting harder to breath









guuuuuuud vad jag vill att det ska bli skolavslutning lika fort som det går att knäppa med fingrarna nu alltså. sommar,sommar,sommar,sommar,sommar <3333

aja, om ni inte fatta de så sitter jag och kollar på kläder till skolavslutningen nu. svårt de dära.. är inget klänning fan :P men ja, vill jag va fin så få jag väl offra mig. :)

gillar alla klännigar lika mycket tror jag! men alla tjejerna på bilden är ju typ läskigt bleka så tycker bara det ser knas ut. sen skorna vet ja inte, haha. men tänker aldrig i livet ha klackisar så då blir utbudet genast mycket mindre.. men ja, söta ballerinaskor måste ju gå, eller gladiator sandaler? hm, tror jag får råd fråga johanna stern eller nå, hahaha för hon är ju lite bättre än mig på det här. :)


men iaf nå bra så kostar inget utav grejerna över 300 lapparna.. men sen må ja ju ha något över oxå, vilken är omöjligt på dom två första klänningarna. den sista kanske det är fint med en jeansjacka till.


big problemas. tur det iaf är två månader kvar! eller ja tur vet ja väl inte. om jag fick välja skulle jag skita i dom två sista nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar