2011/04/25

love will find you

hej alla. sitter hos älskling med världens ryggont. fattar inte att det aldrig ska gå över...

igår så var det en underbart skön dag, solen sken och de va 25 plus i solen. jag körde gräsklippare med lövsamlare där bak och stekte i shorts å linne. hade vattenkrig med oscar och gustav, var ute hela dagen vill säga.

jag lånade ett par shorts av gustav, så jag slapp ha svarta dödar varma leggings, så igår kväll då jag åkte hem en sväng tog jag med mig shorts hemifrån och tänkte att jag kan ha dom imorn. när jag vaknade imorse är det inte alls lika fint väder.

är så otroligt less på hammarstrand, längtar så mycket tills i höst då jag inte behöver spendera lika mycket tid här, då kan det kanske till och med bli skönt att få komma hem hit istället för det är som nu, jag bara vill iväg. det händer ingenting, utbudet på att göra något är minimalt och om man vill kunna göra något alls typ, behövs det ett körkort så man kan åka iväg nån mil där man kan klättra på en bro, vara i nån läskig tunnel eller något liknande. man måste leta efter utmaningar och upplevelser. för dom finns helt enkelt inte här.

jag och oscar ska iallafall åka till sundsvall imorn/ikväll/onsdag (han bestämmer) och gå på bio, mysa, KÖPA SKOR TILL MIG, då min sula har öppnat sig där bak.. sen vet jag inte. det är bara skönt att där får man skylla sig själv om man inte gör något. för där finns det saker att göra så då
är man antagligen bara för lat att göra de.

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar