2011/04/02

i'll be the light to guide you

hej people! sitter hemma hos minfinasnällasöta pojkvän nu, han är ute i garaget å grejsa. vi ska snart äta lunch å sen åka upp till kullsta och gå ut med två hundar. :) skönt, de är ju som väldigt varmt ute även fast det inte är soligt!


fåse vad dagen har att bjuda att på. har fortf inte gjort klart genetik provet. dom svåraste uppgifterna kvar ju! aja.. har ju idag, och imorn på mig.. synd att jag känner mig för väl att de kommer typ hända på måndag morgon, och jag kommer lämna in några ogjorda uppgifter som jag vet om jag hade försökt klarat.. bli så less på mig själv redan nu i förväg :p


iaf så skulle jag färga mitt hår igår, resultatet :) :) :) :)


ser ni min underbara orange/röda utväxt?? åh less tjej... köpte chokladbrun, en nyans ljusare än min förra. sämst.. (det ser värre ut i verkligheten!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar