2011/07/08

gatufesten!



hejhej, sitter i älsklings lägenhet (som snart kommer vara min litegranna oxå, hihi :) med honom. det är super varmt och jag har ont i huvudet. men alvedonen lär ju hjälpa snart.

iaf så åkte vi in i onsdags jag oscar och sofie, greja lite sen ut på stan! hade askul även om vi missa dom bra artisterna. :) karuseller, massa onödiga spel och sånt. var hemma till 1, somnade aldrig så vid 4 klev jag upp och gjorde mat till oss tre. haaha men sen somna vi och sofie drog hem på morgonen.

igår kom oscars kompis samuel och hans tjej emma hit och va med oss, blev en mysig kväll och tittade på petter gjorde vi :) jag å älskling kom hem 1 och då gjorde vi varma mackor och kollade på film.. :)

imorse vaknade vi 11 och har varit uppe sen dess, har städat lite osv. gjort mat, bara dryga oss.

ska snart börja fixa mig lite, för ikv blir ut igen! matthias, tor och jennifer kommer hit och partar med oss, så kvällen blir nog bra ikväll med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar