2011/07/29

you and I love you

hejdär.

har precis tvättat håret, sminkat mig lite osv. har gått runt som ett litet snusk hela dan typ. haha.. vaknade typ 12 och åt frukost sen ha vi bara varit ute.

igår så for vi till rebecka! jag jon och oscar. där vi satt å prata å hade de bra. har kommit fram till att rebecka ska klippa mig, hon går ju frisör och jag måste klippa mig. så få se blir någon dag nu ihelgen. men ja önska de blev nu idag. men ja vet inte vi få se. :)

jon kommer snart och hämta oss å vi ska väl hitta på något. men först ska jag och min vackra älskling äta nån mat! han håller ju bara på med sin himla bil hela tiden... fast ibland är de litet roligt och titta på oxå. radion är rätt så underhållande ändå. sen är de ju kul då bilen är klar oxå!

jaja.. sitter åoch lyssnar på oslagbara takidas nya album. var helt ooook :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar