2011/07/28

hej jag heter fanny och tänkte skriva i min blogg litegranna

hejhej! igår rörde jag på mig mer än vad som är möjligt (kändes det som)

igår kl 11 vaknade jag och oscar upp i min säng, vi fika lite och gick upp till kullsta till sofie, hängde med henne, gick till carro, hämtade hundarna och gick med dom till singsån, där vi badade, sen gick vi till ragunda och senare på kvällen efter middag och 3 timmars sömn så cyklade vi ner till kullsta med hundarna igen. men trodde ändå ja skulle ha värre träningsvärk än va ja ha idag. höhö

idag ha de inte hänt spec mycket. vaknade, drog hem en sväng, hämtade kläder eftersom jag bara hade varma kläder här hos oscar och idag har de varit dödligt hett!! sen kom jonas med sitt company och de blev fika och lek med lilla axel. sen har jag bara klippt gräs, suttit i skuggan på en solstol och kollat på oscar då han greja samtidigt som jag spelat mobilspel osvosv.. och nu har jag precis ätit super god middag, räkor, rostat bröd å sånt mums..

vet inte vad som händer ikv. verka som vi bara bli hemma :)
hejdåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar