2010/09/08

hejsan

har haft två underbara dagar hos min finfina pojkvän i sundsvall å är nyss hemkommen.
i måndags så gick vi på bio '' i rymden finns inga känslor '' den va väldigt bra. fast inte så bra som man trodde endå :P sen så kom vi hem låg å mös å kolla på tv och somnade.

igår så klev han upp runt nio och gick på skolan å jag fortsatte sova. duschade, fikade, kollade på tv å diskade. sen kom han hem å vi gjorde typ inge spec. sen tog vi en promenad i sundsvall häråvar. kom hem å då beställde vi pizza som kom hem till dörren! köpte dricka, popcorn å lite godis. låg å kolla på idol å så. jag somnade typ vid halv tolv å skulle egentligen åka hem 7. och gå på skolan sen. MEN, nä tro inte de va. så jag sov vidare å vakna försent. mindre lyckat.
men det blev en bra dag idag endå. oscar gick på skolan nån timme. jag å hans mor gick på stan å käka glass å sånt. sen hämtade vi upp honom igen å for på birsta, köpte nå saker å käka. sen blåste vi hemåt. :)

kom nyss hem å ska snart gå till anneli.


jag bli så helvetes förbannad på skitsnack inte behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar