2010/09/02

vad du än gör, gör det med mig


tjaalla. sitter å filosoferar å undra vafan jag ska göra ikväll. det är stentyst i mitt hur å jag vet inte vart alla är heller.. :p

idag va skolän ganska kul. även fast jag vakna typ kvart över 8 å orkade inte kliva upp så låg till 23 över. så jag klädde på mig, men så hitta ja inte tröjan jag skulle ha på mig. så då blev ja stressad. inte fan hann jag äta nå. men tio min försent så kom jag iallafall på lektion, bättre sent än aldrig ju?

dagen rullade på å de va pannkaka till lunch, typ drömmN.
sen så hade vi äckelfitthelvetesyslöjd. men ba en halvtimme som tur va. för vi gick å spela! så nu spela vi wherever you will go - the calling super fin! så nästa gång ska jag förhoppningsvis lära mig den på trummor oxå. palla inte sjunga :PPPPPP

sen drog jag å ronja hem, gick på wahlbergs för hon skulle köpa present. å sen hem å snacka typ.
pratade med johanna å linn nyss. planer för imorn! :) ska först till johanna å äta middag, tacos! jag, linn, johanna, ronja, ida, sofie å anneli blir det! awesome. sen behövs de bara nå place å vara, men de lööööööööööser sig. förhoppnigsvis kanskerå. :)

+ så pratade jag med mamma igår. och hon har köpt två par skor till mig! ett par svart fusk converse å bruna stövlar till i vinter. skitsnygga är dom :) så de tackar å bugar ja för.

det är askallt i mitt hus känner. ja , fryser ju fän häcken av mig, nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar