2010/09/28

om du vore där skulle jag göra vad som helst för att också vara där


tjusan, sutter här med sveriges täpptaste näsa och chillar till musik. väntar på mona å pappa som ska hem å göra mat! hungrig som en gnu. otto öppna altan dörrn så nu äre svinkallt här inne, nice. jätte nice!

ska typ fixa mig å sånt sen, försov mig imorse. vaknade kvart över 8. så då orkar jag inte ens kliva upp, för johanna ringde å sa att vi hade idrott, och jag är ändå sjuk så jag kände inte alls nå behov att ens försöka skynda mig. så jag drog mig till halv. klev upp, tog två mackor och klädde på mig. jätte fint val. så idag har jag kallats lodis hela dagen :(

men med mössan å halsduken på så kom johanna hit och kvart över nio gick vi in genom andersolofsskolans äckliga dörrar. ska sluta skolan, sant!

alla undrar vad det är som har hänt med mig å så, och jag har ingen aning.
men jag orkar inte helt enkelt så förbannat skolless så skulle kunna sova dagarna ut och in.......... hatare. men jag ska försöka bättra mig, på något sett iallafall!


aja, ska kolla barnen nu. oscar kommer hem idag oxå. så ska snart gå ner till bussen och säga tja sen ska jag vara med johanna, vi ska träna på tyskan. eftersom att jag ska göra ett nytt försök med att ta hem dom och faktiskt träna på läxan, va som sagt ett tag sen. och då de väl hände så tappade jag bort böckerna och aldrig hittade jag igen dom heller så :P iaf. har typ 20 gloser tills imorn.

sen fåse om jag få skjuts till oscar och sover där inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar