2010/09/22

she hit the floor!

hallådär people, såg nu efter typ ett halvår att anneli gjort värsta söta inlägget. så tack för det sötan, och jag kan bara säga detsamma! är så glad att jag har dig min pärla. puss på dig!

sitter i linns crib nu och hon har precis slinga håret, och jag hjälpte na. helvete va jävla tråkigt de är! :P men om nån annan ska va fin få JAG väl oxå lida pin. :):):)
haha.

skolan sög. allt suger. drar föhoppningsvis till staden imorn å kanske shuppa lite. :)
ha kort dag. sÄn, så ska jag nog vara med min fina pojkvän imorn kvälllll.
förresten så sov han hos mig inatt. mys. mindre mys å kliva upp AS tidigt bara för att han skulle gå i skola. onödigt enligt mig ;) höhö.

ajjja, nu ska vi gå ut med johanna och tvinga med anneli och dra på time. så allså,

VI SES I VIMLET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar