2013/11/26

De va längesen

Gladiatorerna är nu slut och jag är glad att jag fått möjligheten att vara med på en sån stor pruduktion! Har träffat underbart roliga människor och även fast det varit sjukt jobbigt ibland är det ett minne för livet :-)

Sjukt synd att jag inte får lägga upp bilder, har många roliga å visa.. Men de får bli när showen har sänts i tv! Nu ska jag kliva upp ur sängen för en skoldag, har bara två lektioner, sen ska jag raka vägen hem och träna till naturkunskapsprovet jag har imorn, har inte tränat något alls eftersom jag jobbat och haft praktik sen den dag ja fick reda på provet.Känns mindre kul men jag fixar det nog :) Det brukar ordna sig, liksom presentationen i fredags började jag med i torsdags å vad jag förstått klarade jag den utan problem (en liten vink från lärarn, vet ju såklart inte då inget resultat kommit upp på schoolsoft än men hoppas!)

Nu ska ja kliva upp, ha en bra tisdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar