2013/11/05

Skola imorn

Snart börjar fest hos bagge-wahlgren som jag ska kolla på. Har gjort klart alla måsten och det är ungefär huuur skönt som helst med tanke på vad lite klockan är och jag trodde jag skulle va klar sent ikväll. Naturkunskapen är klar, tvätten är klar och instoppad i garderoberna, sängen är nybäddad, lägenheten städad. Det enda dåliga är att jag har cpont i magen efter ha ätit chokladpudding, hatar laktosintolerant-skiten och glömmer bort det så lätt. Så min kväll är inte så jävla bra som jag vill haha...

Jaja imorn börjar skolan och jag har ingen aning om hur jag ska orka kliva upp, har sovit alldeles för länge dem två senaste dagarna. Kroppen är så jävla trött, vill bara bli frisk. Hatar denna förkylning och jag saknar min röst haha! Hoppas iallafall den hittar hem tills imorgon då jag måste prata med mer folk än Oscar haha

Bilderna är från i fredags då jag gick upp på norra berget. Sjukt fint däruppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar