2013/11/04

Hey Jude

Hejhopp, sitter hemma i lägenheten och ska snart kolla  på film och göra kvällsfika.
Det har varit en jättebra men trött dag. Sov länge, tog en dusch och åt frukost sedan åkte vi ut till Birsta, var meningen att vi skulle åka och handla mat, men Oscar styrde bilen mot birstaparkeringen istället och jag skulle få shoppa, för jag var så snäll sa han när jag frågade vad vi gjorde där. Haha, så jag fick smycken, tröja och ett par jeans av min fina Oscar. Thank youuuu babyboy, sen käkade vi kinamat och sist åkte vi och handla mat. Blev kyckling och wook till middag, imorn ska vi äta tacos och jag längtar så mycket!!! Haha

Är ledig idag och imorn, sjukt skönt behöver vila upp oss efter denna helg, haha. Men lördagkväll var mysig och rolig med Linn och Johanna + dem andra! Två supertjejer :)

 Gammal bild, sitter med Oscars dator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar