2013/11/27

Godmorgon

Behövde verkligen sömnen jag fått nu så jag skiter lite i att provet jag ska göra kl 12 idag kommer kanske gå mindre bra på grund av det.

Oscar åkte å jobba vid 05 imorse å jag kunde verkligen inte somna om då så jag låg å lyssna på två podcasts. Somnade vid halv 8 å vakna tre timmar senare :)

Har bara provet idag, sen ska jag hem å städa detta place.

Igår var vi å handlade, kom hem med massa gott + julskinka (som vi gjorde igår kväll då), tunnbröd, leverpastej och julvörstlimpa. Så min frukost idag kommer va gudomlig. Haha, så gott :) Jaja, ska ligga å läsa på till provet en stund innan jag gör mig klar för denna dag.

Pussssss och kraaam

Denna bild framför ögonen å massa annat fint (oscar tycker de är akward, den gullisen) kom jag hem till förra veckan när jag var skitless osv. Världens bästa ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar