2010/08/30

du är finast på jorden och jag är störtkär i dig

ahtja. linn kom till mig inatt runt ett, satt å prata å somna sen ;PpPPpppppPppp
men mys med sällskap, alltid lika mysigt med min linn. :')
vakna, johanna kom. gick till skolan å kom försent. hade skitlektioner och flera timmar valet, vilket sög. sen drog ja å johannabanna hem till henne, fikade, pratade, hjälpte henne med blogspot å sen ba drog på konsum å sen hem å åt middag. for ner till linn å anneli en timme typ, sen for ja hem å kollade på step up med lillebror. galet snygg grabb i den filmen, bli ju nästan lite jobbigt.

nu ska ja hoppa i duschen å sen sova. eller städa rummet.. bro på vilket humör ja ä på.

tog dessutom nyss hostmedicin eftersom jag har host attacker 24/7 å får damP.
men inte fan hjälpte den och ont i magen fick ja :( oxå ha ja redan ont i huve å hela kroppen å ni vet känslan av å ha feber? .. suger. men ja fundera på att sova över första lektionen imorn, för då ha vi idrott på plan, å de äre ju ingen mening å gå på. eller? fan de suger å missa skolan nu förtin, missa ju typ ett års arbete om ja hade gått i 6an...

ne men ja skulle ju gå duscha.

hejva

psssssssssssssssssssssst. jag saknar min pojkvän otroligt mycket att mysa med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar