2010/08/18

i keep tryin' to face the day

sofie, jag känner att jag vill vara med dig nu snart!

hallådär! :)

älskling åkte typ nyss hem å han sov här.

igår så vare en bra dag, fast oxå en jättekonstig kväll?
man jag sov hos linn igår, och de va mys, som vanligt!
vid 2 gick jag till johanna och vi tog igen massor som har hänt då jag varit borta, varit ute och stekt osv. härligt :) men det suger att det bara är solen som värmer nuförtin. det är svinkallt på kvällen/natten! sen så halv 6 drog jag hem och bytte om och drog på fotbollsträning!
träningen gick jätte bra och vi körde massa på kondition. så de va rätt så jobbigt. men de är bara å springa de, typ ;PPpppPPppp

drog hem duscha drog till johanna igen. vi tog moppen och körde hit å dit, träffade oscar, va med andreas. tog en sväng upp ti backen å shit. hade täckjacka på mig förfan! as skönt :P

sen drog vi hem till johanna till tolv typ, satt och pratade en timme. fan vad jag älskar den där johanna. så himla bra! :)

sen kom oscar och hämtade mig och vi åkte hem till mig, mös. låg å prata, kolla på film och somna sent. han for typ för en timme sen. jag älskar dig oscar

nu har jag egentligen massor!!! att göra. städa rummet, byta lakan, eftersom lina (läs: jag) spillde oboy i sängen ? fixa mig själv och välja kläder. packa tills ikväll. men jag orkar inte göra något av det.

för ikväll så ska jag åka till mjösjön med världens bästa storasyster moa malmberg, bada, mysa, fika och ta igen.
ska bli jätte kul :) härligt å slippa va på hammarn. skulle ju kanske åka till hällesjö på dans, men nu slipper jag det! hähä. ne men det hade varit kul å dansa järnet med min linn med :)


1 kommentar: