2010/08/23

du är min solstråle och jag ler för dig

hejsan. tag sen Yyyo.

jag hatar att skolan har börjat igen. jag hatar att det inte är sommarlov längre. :(

men. nu börjar allt igen, nu kommer vi in i alla rutiner och slipper sova hela dagarna - och nu kan man äntligen längta till helg igen.
men vafan, sova är bäst. lunchen på skolan suger förutom idag. och äta BÖR man. annars dör man :( ganska tråkigt.
höjdpunkten är väl ändå alla folk. och att vi är äldst - men de suger oxå. för min klass passar inte in i niornas korridor? ser fel ut.
sexorna är små , min bror går på skolan och allt är fucked up.

vaknade 20 i 8 imorse då lina ringde å väckte mig. VARFÖR VAKNAR JAG INTE AV MITT LARM!? spec då alla utom jag vaknar av m i t t larm. dålig stil. klev upp, sminka mig, lina kom, åt. drog. ohärlig känsla å gå in i skolan.
kom precis in i klassrummet då dom nyss stängt dörrn, jag lina linn å johanna. little late. men ba lite.
lyssnade litegrann sen rektorn snack. lunch och en till lektion. DÅ JAG SOMNA !? nä. inte kul. drog till tandiz, som sofie säger. med henne och sen hem. hämtade grejer till min piercing från apoteket och sen ti johanna. vare med hon och linn ikv. å folk från häråvar. nice, as usual! :) :)

men nu är jag trött tjej med sådär småfettigt hår och trött som en gorilla. saknar min älsklingoscar så ininorden! jävla jävel som flyttar till sundsvall bara sådär :(

imorn ska jag va med lina och sen till anneli för hon fyller år! :)
så grattis på den pärlan!


men nu ropar pissblåsan och tandkrämen. men mest min säng och en film.



1 kommentar: