2010/08/13

I'de tried to help u once

Hallådär. Jag borde sova. Verkligen. Jag ska upp 8. Och jag är. Inte. Riktigt. Klar. Med. Packningen............................. h8.

inatt somna ja aldrig heller. mitt dygn har vänts upp och ner.
men jag får väl sova fett imorn i tåget. eller not. för de kommer jag inte kunna.

jag har värsta problemet dessutom. då vi inte ha nån skjuts från stan så måste ja gå med min sjukt tunga väska. och då mena jag verkligen sjukt. jag orka den typ nästan inte..... :( haha!
ne men jag få typ ta fram superman i mig och göra så.
FÖR JAG SKA JU HEM! så de är ju värt det. :):):):):):):):):):)

men usch va jag redan sakna alla här :'(

aja. jag ska hem till min oscar. min linn. min lina. min johanna. min ronja. min moa. min sofie. alla mina. och de är ju aldrig fel.

fin kväll ikväll iallafall. som alla andra fina kvällar jag kommer sakna. :)
määäääään nu ska jag packa det sista, och slänga mig i sängen och göra allt för å somna. men det kommer sluta med 5 iallafall! men då fåre väl derå. typ.
ville oxå bara säga att min lillebror är bäst. ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar