2010/08/11

why don't you smile?

godmorguuuun. ny äten, typ nyvaken.
får ja gå och lägga mig igen? ...

jag skulle kunna leva på å sova och äta. fullt seriöst. det går inte förklara med ord, hur gott mat är. hur skönt det är att somma och drömma massa fin drömmar, (som jag gjort hela veckan!!!!!!!) så ja, för mig skulle det passa kalas fint. ännu bättre om oscar och mina söta vänner va med. men iallafall. ni fatta poängen?

förresten, mamma tycker hon har tråkiga barn. tack för den! ne men hon å annika hade tydligen bestämt att vi skulle åka å bada. men nu äre höst, då palla man ju inte. och robert stack å bada med sina kååmpisar ist. så dom drog iväg själva. haha

fåse vad som händer nurå. är ju inte och badar lixxx.

sofie min pärlaaaaa, du är så söt. jag saknar dig. :)

1 kommentar:

  1. jag saknar dig mer raring, men idag kommer du hem!
    hör av dig om du är ute ikv så ses vi iaf en snabbis!
    <3

    SvaraRadera