2013/07/14

I didn't know I was loooooost.

Godmorgon! Sitter å gör mest ingenting, har kollat lite bussar tills imorn och funderar över vad för slags busskort jag ska köpa för denna månad, tror inte det lönar sig med ett 30-dagars kort då de går på 700 spänn. Men ska prata med dom på navet imorn eftermiddag så får jag se.

Vaknade och klev upp vid halv elva, hade dock vaknat varje timme sen klockan 07 innan, askonstigt.
Idag ska jag försöka få med Oscar till pappa innan vi åker hem till Sundsvall, ska bli skönt och komma till lägenheten, saknar den och alla mina grejer där. Känner mig liksom begränsad när man bara packar en väska. Jag hoppas bara att vi åker tidigt så man kan få chilla lite innan de är dags å lägga sig. Är nervis inför imorn.............. Men Oscar snacka om att han hade städat läggan i måndags, vilket lät asskönt.

Men jaja. Hade inte något å säga som vanligt :))))))))) Ska se senaste pll avsnittet nu. BYE
Miss my bestie :(((

1 kommentar: