2013/07/13

Some day

Hejhej partypeople. Wazzuuup??

Jag ligger i sängen på ragunda och har en sovandes pojkvän bredvid mig. Han är nog väldigt trött efter den här veckan då har har pendlat till jobbet från hammarn, istället för att sova i lägenheten. Så halv fem har han klivit upp i fyra dagar.. men jag behövde bara sakna min älskling en natt, sen kom han och myste med mig dom andra nätterna då. Vi kan inte vara ifrån varandra :)

Det har gått jättebra att jobba i veckan iaf, barnen har varit snälla och nästan inge bråkiga alls! Så jag är nöjd med mitt val att jobba den här veckan också, istället för att varit ledig.

På måndag börjar jag på sjukhuset, väldigt opepp på de men aja. Det blir nog bra det också. Pengarpengarpengar. Så värt när lönerna kommer. Har tjänat väääldigt mycket pengar när sommarn är slut. Det är då det kommer kännas värt allt slit ;) sen tror jag att jag bara skulle blirä rastlös av att sitta å göra ingenting på dagarna om Oscar ändå jobbade? Hade inte vela varit i Hammarn utan han heller så. Inte hela sommaren iallafall.

Har inget att dela med mig av, ville bara kika in å visa att jag lever för dom stackarna som går in å läser :D

Hoppas alla har en jättebra sommar, trots att det spöregnar och åskar i hammarn ikväll. Puss

Ja juste klippte mig för några dagar sen också, ca en decimeter rök, sjukt skönt. Trivs bra i lite kortare hår.

1 kommentar:

  1. Jävlar va kort håret blev! Men du passar i de skitbra:)) speciellt nu när de är så ljust :p

    SvaraRadera