2013/07/31

I'm not changed

Godmorgon.

Ska snart börja jobba, sitter bara å vilar lite först. O.r.k.a.r inte, så jävla avis på dom som har lov, hade verkligen velat haft de jag också nån jävla gång......

Dock är det asskönt å åka bil med älskling på morgonen. Vaknade med huvudvärk!! Lovely, men iprenen börjar värka nu iaf...

Igår var iaf en bra dag trots spöregnet! Var skitsur på Oscar för att han ville vila ist för å skjutsa mig på IKEA så jag kunde få köpa lite grejs till läggan. När han somnat ringde jag Nellie, smet ut och vi åkte dit ist. Hah vilket badass jag är va!! Nej men det var jätteroligt å vara med min babe ett tag, gick runt på IKEA som nå idioter innan jag hitta va jag skulle ha osv haha :) Ni får se bilder sen på vad jag köpte, blev iaf ett nattduksbord och en möbel eller va man säger till badrummet. Blev superfint! Dock gav jag upp ihopsättandet av det och min handyman fick fixa de ist :P Kände att när jag märkte att första skruven jag satte i, satt fel vare nog bara å ge upp :)))) Haha, skulle tagit typ tre timmar längre om jag gjort det själv.. men tycker beskrivningarna suuuger, inte jag.

Jaja nu ska jag jobba, snart ba 7 dar kvar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar