2013/07/23

Tröttast i världen är nog jag

Hej på er,

Ligger i soffan och funderar på att ta en powernap. Typ 30 min innan tvättiden börjar. Är sjukt trött, vet inte varför för sov länge inatt än va jag gjort de andra nätterna..

Men imorn är det redan onsdag! Halva veckan har då gått. Awesome, vill ha helg igen. Eller så önskar jag att jag fick jobba mina 20 dagar (4 v då) i sträck så jag kunde ha längre ledigt när jag slutar jobba..

Igår när Oscar kom hem från jobbet åt vi först middag å sen ut till Birsta en sväng innan vi åkte å satte oss i solen vid brobygget. Rätt coolt, man fattar inte hur stort det är! Vet inte vad vi ska göra idag, kanske ingenting. Vi har chips i skafferiet, samt dipp och dricka så skulle vilja ha en riktig myskväll, men har verkligen unnat mig alldeles för mycket i sommar så vene om jag kanske ska försöka bry mig om vad jag stoppar i mig... :) Haha men en kväll är ju lugnt (så säger jag jämt). Vi får se! Gurra vill att vi ska gå på bio (igen??) Men få se med det. :) orkar nog inte haha

Jaja, nu ska jag ta en kort powernap, om 50 min börjar tvättiden å håller på enda till sju, men slipper nog hålla på så länge iallafall.

Ha en fin kväll alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar