2013/07/24

Yäpp

Hellå partypeople

Ligger i soffan å vilar på maten, typ :) Idag blev det hambrugare, det var gott! Är faktiskt inte så trött som jag brukar vara så vene om jag ska göra som Oscar å ta en powernap eller om jag skippar det (han sover typ alltid en timme när han kommer hem från jobbet, .... så tråkigt).

Jobbet gick bra idag och dan gick fort, himla skönt. När jag kom hem bytte jag bara kläder och gick å la mig vid selånger å solade samt läste min bok P.s I love you. Den är så bra :) dock läser jag inte så ofta längre, men gillar verkligen att göra det!

Färg fick jag också, awesome :) har inte solat nånting i sommar haha :( men de blir väl så när man har annat för sig på dagarna. Typ jobba :P .... jaja.. nu ska jag se på tvn. Vi höööörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar