2013/08/08

Baka en kaka, eller 35 st

Hejhej! Ligger i soffan och har äntligen en lugn stund. Haha är helt slut efter denna dag, jobb-stan-yra runt-handla baksaker-skynda hem-baka-städa-tvätta-göra mat-skära upp kaka-tvätta-tumla-äta-tumla-hämta tvätten-diska-plocka undan-he in tvätten i garderoberna... är inte klar med tvätten än dock. Men om tio min ska jag ner å hämta de sista som nu är på tork. Sen måste jag väcka Oscar så vi kan åka på mediamarkt.

Helst vill jag sova, ögonen skriker "Snälla kan vi få vila liiiite" men jag suckar och fortsätter med mitt ist haha. Iaf så har jag bakat så jag kan ha med på jobbet imorn eftersom de är sista dan!!!!!!!!!!!! ♥♥ Är jag sjuk som är så lycklig för att slippa jobba och snart börja skolan?? Haha

Dan har varit rätt bra. Jobbdagen var sådär, men de funka ändå men min hjärna är nog mest inställd på lite lite ledighet haha, can't wait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar