2013/08/04

Wish I had music in my ears

Har inga hörlurar å åker i en vagn där 4 invandrare verkar ha väldigt roliga diskussioner, och höga! Men de är ju bara lite mer än en timme så ska de ska nog gå bra iallafall, haha :)

Vid halv åtta är jag hemma hos min älskling igen, grymt skönt det ska bli. Mindre skönt med ännu en jobbvecka.. men de är ju faktiskt min sista så. Dagen har rullat på bra, sov rätt länge, solade på balkongen, åt lunch, duscha, packade saker, å sen var de dags att gå till bussen.

Fick vänta i Söderhamn i 50 min på tåget, men jag åt, pratade i telefon med Nellie å satt i solen så de gick fort ändå. Jaja, har inge skoj att berätta. Men kan ju säga att om två veckor börjar skolan, och jag längtar lite faktiskt. Det ska bli skönt, sen att de är sista året är ännu skönare. Får se vad som sker efter det året, har ingen jävla aning. Men de ska jag förhoppningsvis hinna ta reda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar